Müşteri Hizmetleri
UPS olarak, müşteri odaklı hizmet anlayışımız ile müşterilerimizin sorularına en hızlı ve açık şekilde cevap vermek, servis kalitemizi ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutabilmek adına alanında uzman kadromuzla hizmetinizdeyiz.

Yurt dışı ve yurt içi gönderilerinizin nerede olduğu, teslim edildiği tarih ve saati, kime teslim edildiği, gönderinizin belirttiğiniz adresten teslim alınması ve diğer birçok işlem talebiniz ile ilgili dilediğiniz her konuda 444 00 66 numaralı telefondan, Türkiye’nin her yerinden alan kodu çevirmeden bize ulaşarak bilgi alabilirsiniz.

Deneyimli ve uzman Müşteri Hizmetleri ekibimiz haftanın 5 günü (Pazartesi-Cuma) 09:00-20:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Müşterilerimizin bilgi ihtiyaçlarını ve işlem taleplerini karşılamak, ürün veya hizmetlerimizle ilgili detaylı olarak yardımcı olmak, sorulara yanıt vermek, gelen öneri ve şikayetleri değerlendirerek taleplere mümkün olan en kısa zamanda cevap vermek, beklentilerin üzerinde bir kaliteyle hizmet sunmak öncelikli amacımızdır.

Müşteri Hizmetleri’mizden aşağıdaki konularda detaylı bilgi alabilir ve talepte bulunabilirsiniz;

- Gönderinin Güncel Durumu
- Teslimat Süreleri
- Taşıma Ücretleri
- Gönderi İhtiyacına Uygun Servis Çeşitleri
- Ödeme Şekilleri
- Tehlikeli Madde ve Kıymetli Eşya Gönderme Kuralları
- Gerekli Evrak Detayları
- Özel Paketleme ve Sigorta Hizmeti
- Dış Ticaret Gümrük Kuralları
- Ordino Bilgileri

Müşteri Hizmetleri Fax Numaramız: (212) 409 06 10 ve (212) 409 06 22

Öneri ve görüşlerinizi http://www.ups.com.tr/OneriFormu.aspx linkine tıklayıp formumuzu doldurarak bize iletebilirsiniz.

Gönderinizin teslim alınması için kurye rezervasyonu yaptırmak isterseniz; Türkiye’nin her yerinden alan kodu çevirmeden 444 00 33 numaralı telefondan kurye çağrı kaydı oluşturabilirsiniz.