YURTDIŞI EK HİZMETLER
UPS RETURNS:
UPS Returns, onarım, geri dönüştürme veya değiştirme için ürünlerinizin geri getirilmesini düzenleyerek ürünlerin iade edilmesi için size ve müşterilerinize kolay bir yol sunmaktadır. UPS gönderi çözümlerini (WorldShip, UPS Internet Shipping, UPS CampusShip) veya merkezden merkeze sistemini kullanıyorsanız, gönderi uygulamasına bir dizi iade seçeneği entegre edebilirsiniz. UPS Returns, yurtiçi gönderiler için de kullanılabilmektedir.
UPS WORLD EASE:
UPS World Ease sayesinde tek bir ülkeye gidecek olan birden fazla gönderiyi tek bir “ana” gönderi olarak gönderebilirsiniz. Böylelikle tek bir resmi tescilli ithalatçı olacağı için konsolide gümrüklemeden yararlanabilirsiniz.
UPS IMPORT CONTROL:
UPS Import Control, ithalat gönderilerinize ait ticari fatura bilgilerinizi daha iyi yönetmek için gerek duyduğunuz tüm özellikleri sunar. Bu servis ile başka bir ülkeden gönderi başlatabilir ve size veya bir üçüncü şahısa teslim edilmesini isteyebilirsiniz. Doğruluğu sağlamak ve gecikmeleri önlemek için, gönderi etiketlerini, ticari faturaları ve faturalandırma bilgilerini kontrol edebilirsiniz. Bir üçüncü şahsa teslimattan önce ticari faturayı çıkartabilirsiniz.
CUMARTESİ TESLİMATI:
UPS ile bir çok ülkeye Cumartesi teslimatı yaptırabilirsiniz. UPS Cumartesi teslimatı yapabileceğiniz varış noktaları için Müşteri Hizmetleri birimimizden (0850 255 00 66) bilgi alabilirsiniz.
PAZAR GÖNDERİ ALIMI:
UPS Türkiye, gönderlieri Pazar günü teslim alıp, aynı gün uçurarak Pazartesi günü bir çok noktaya teslimat yapan tek firmadır.Bu tip gönderileriniz ve daha özel teslimatlarınız için Müşteri Hizmetleri birimimizden (0850 255 00 66) bilgi alabilirsiniz.
SİGORTA:
UPS ile gönderilerinizi sigortalayabilirsiniz. Zarf (doküman) hariç emtia gönderileriniz için konşimento üzerinde sigorta beyan yerine gönderinizin kıymet bedelini yazmanız yeterli olacaktır. Beyan edilen değerin 100$’lık kısmına tekabül eden risk primi taşıma fiyatlarına dahildir. 100$’dan daha yüksek değerler için son derece düşük prim bedelleri karşılığında gönderilerinizi sigortalayabilirsiniz.
KARŞI ÖDEMELİ ve ÜÇÜNCÜ KİŞİ ÖDEMELİ GÖNDERİ:
Dünyanın bir çok ülkesine yapacağınız zarf (doküman) hariç emtia gönderilerinizde, UPS’in Collect (Karşı Ödemeli / Alıcı Ödemeli), Third Party (Üçüncü Kişi Ödemeli) sistemlerinden yararlanabilirsiniz.
TESLİMAT KANITI:
Arzu ettiğiniz takdirde, gönderinizin teslimat detaylarını size e-mail veya fax ile bildirebiliriz. Teslimat kanıtı, teslimat saatini, tam teslimat adresini ve gönderinizi kabul eden kişinin adını ve imzasını kapsar.
ALICIYA ÇIKACAK VERGİLERİN ÖDENMESİ:
Arzu ettiğiniz takdirde, yapmış olduğunuz gönderiler için alıcıya çıkacak vergileri siz veya bir üçüncü kişinin ödeyebilmesi için talimat verebilirsiniz.
ATR, EURO 1, MENŞE’İ ŞAHADETNAMESİ HAZIRLANMASI:
Gerektiğinde Atr, Euro1 ve Menşe-i şahadetnamesi belgelerinizi bize düzenletebilirsiniz. UPS, verdiği bu servislerle zamanında teslimat yapılmasında önemli bir işleve sahiptir.
UPS PAKET SEÇENEKLERİ:
UPS, müşterilerine ücretsiz olarak farklı tür ve ölçülerde (zarf, pak, büyük pak ve çeşitli ebatlarda koliler, v.s. ) malzemeler temin eder bu malzemelerle gönderilerinizi sağlıklı ve güvenli bir şekilde ambalajlayıp, etiketleyip gönderi yapmanızı sağlar.
UPS Express Envolope adı verilen yalıtımlı karton zarflarımızda, doküman türü gönderileriniz sağlıklı bir şekilde ve en ekonomik fiyatlarla taşınır.
TESLİMDE GEÇ KALDIĞINIZ GÖNDERİLERİNİZ İÇİN:
Gönderi yapmakta geç kaldığınızda telaş etmenize gerek yok. Hafta içi saat 18:00 - 20:00 arası yurt dışına gidecek paketlerinizi, Atatürk Havalimanı B Kapısı Teknik Hangar Yanı Yeşilköy, Bakırköy/İstanbul adresindeki mobil ofis müşteri kabul merkezimize teslim edebilirsiniz. Görevlilerimize 0 555 860 57 57 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Ayrıca yine yurt dışına gönderilecek paketlerinizi aşağıdaki lokasyonlarda bulunan UPS şubelerine de teslim edebilirsiniz.:
İstanbul Havalimanı Giden Yolcu Salonu
AdresGiden Yolcu Katı, 1 No'lu Kapı, Postane Yanı
Paket Kabul Gün ve SaatleriHafta içi 10:00 - 19:30 saatleri arası Cumartesi 10:00 - 17:00 saatleri arası
Telefon0530 820 46 56
İstanbul Havalimanı UPS Binası
AdresTayakadın Mahallesi Nuri Demirağ Caddesi No:15 Arnavutköy/İstanbul
Paket Kabul Gün ve SaatleriHafta içi 09:00 - 21:30 saatleri arası Cumartesi 09:00 - 19:00 saatleri arası Pazar 09:30 - 16:00
TAHSİLATLI GÖNDERİ:
Bu hizmetimiz sayesinde satışını yaptığınız herhangi bir ürünü kapınızdan teslim alıyor ve müşterinize ürünün tahsilatını yaparak (ister nakit, ister kredi kartı) teslim ediyoruz. Ayrıca müşterinizden tahsil ettiğimiz ürün bedelini ise sizin hesabınıza transfer ediyoruz.
Tahsilatlı Gönderi seçeneği; özellikle internetten satış yapan müşterilerimize oldukça faydalı iş çözümleri sunar.
Bu hizmetten faydalanabilmeniz için "Tahsilatlı Gönderi" Sözleşmeli müşterimiz olmanız gerekmektedir. Başvuru ve bilgi için lütfen 0850 255 00 66’yı arayarak UPS Müşteri Temsilcisine başvurunuz.
ZAMAN ARALIĞI BELİRTİLMİŞ TESLİMAT:
Bu hizmet sayesinde alıcınızın paketi teslim alacağı saat aralığını belirleyebilirsiniz. Aşağıdaki tabloda yer alan zaman aralıklarından birini seçerek bu hizmetten faydalanabilirsiniz.
Zaman aralıkları tablosu
* 10:00 - 12:00
* 12:00 - 14:00
* 14:00 - 16:00
* 16:00 - 18:00
UPS Domestic Express hizmetinde geçerli değildir.
TELEFON İHBARLI, RANDEVULU TESLİMAT:
Bu hizmet sayesinde alıcınızın paketi teslim alacağı saat aralığını belirleyebilirsiniz. UPS, sizin adınıza alıcınıza teslimat saatini telefon ile bildirerek teslimatı gerçekleştirecektir. Aşağıdaki tabloda yer alan zaman aralıklarından birini seçerek bu hizmetten faydalanabilirsiniz.
UPS Domestic Express hizmetinde geçerli değildir.
Zaman aralıkları tablosu
* 10:00 - 12:00
* 12:00 - 14:00
* 14:00 - 16:00
* 16:00 - 18:00
KİMLİK KONTROLLÜ TESLİMAT:
Kimlik kontrollü teslimat sayesinde, gönderinizin etiket üzerinde belirtilen alıcıya teslim edildiğinden emin olabilirsiniz. Teslimat sırasında UPS, alıcının kimlik bilgilerini teslim tutanağına kaydedecektir. Bu hizmet, kişiye özel teslimat gerektiren gönderiler için ideal bir çözümdür.
SMS HİZMETİ:
Gönderinizin son durumu hakkında sizin ve/veya alıcınızın bilgilendirilmesini istediğinizde, UPS’in otomatik sms hizmetinden faydalanabilirsiniz. Bu hizmet ile alabileceğiniz bilgiler aşağıdaki gibidir:
1. Teslim oldu bilgisi
2. Teslim edilemedi ise özel durum bildirimi
SAYIMLI TESLİMAT:
Bu servisle alıcıya teslim edilecek paketlerin içeriğinin alıcı adresinde irsaliyedeki adetlerle karşılaştırılarak teslimat yapılması sağlanır. Sayım sırasında kurye sadece hakemlik yapmaktadır.
EK UĞRAMA:
UPS, siz müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için adresinize standart olarak 2 adet uğrama gerçekleştirmektedir. Gönderici onayı doğrultusunda 2 uğrama sonrasında teslim edilemeyen paketler, şubeden teslim alınabilir veya ek uğrama hizmeti kullanılarak alıcı ile irtibata geçilip teslimatı gerçekleştirilir.
GERİ DÖNÜŞLÜ GÖNDERİ HİZMETİ:
UPS geri dönüşlü gönderi hizmetini kullanarak, ürün onarım, değiştirme ve sözleşme imzalatma gibi işlemlerin gerçekleştirilerek size geri getirilmesini sağlayabilirsiniz. Bu hizmet, siz ve müşterileriniz arasında bir köprü görevi görerek gönderilerinizin güvenli bir şekilde size geri gönderilmesini sağlar.